h1

Interactie!

september 5, 2006

Af en toe is het goed om eens bij je lezers te polsen wat ze vinden van je site. In het democratische proces is het goed om interactief te wezen met de burgers (hahaha hoor mij nou), dus dacht ik ‘kom laat ik eens een poll maken. Da’s technisch een koud kunstje met allerlei gratis pollenmakers (zie links het resultaat). Bedoeld om te kijken of er misschien nog dingen ontbreken, of juist wegmoeten. Meerdere antwoorden zijn mogelijk. Als je aankruist dat je ook wel stukjes wilt schrijven (hetgeen je tot co-auteur van Astroblogs maakt) kan dat. Mail mij dan eventjes, zodat ik je daartoe kan uitnodigen. Denk je dat er in de poll nog vragen ontbreken: geef ze door. M’n adres is bekend: adrianusv@astroblogs.nl. Ik laat de poll een weekje staan en dan ga ik de resultaten eens bekijken. Bedankt alvast voor jullie medewerking. Bij de weg, vanavond hebben we de eerste bestuursvergadering van Christiaan Huygens. Echt veel tijd om een met astronomisch nieuws gevulde blog te maken heb ik dus niet.
P.s. m’n schoonmoeder hoeft niet mee te doen hoor, want die is allergisch voor pollen.

Geef een reactie

